شرایط و قوانین، سیاست نامه حریم خصوصی - ایران معدن

به ایران معدن خوش آمدید.

www.iranmadan.com

ما سایت و اپلیکیشن ایران معدن را برای آسان‌سازی معاملات و حذف واسطه‌ها طراحی کرده ایم. دریافت خدمات از سایت و اپلیکیشن ایران معدن در گرو رعایت کردن شرایط و قوانین ایران معدن است. ایران معدن در چارچوب ماده ۱۰ قانون مدنی، این شرایط و قوانین را با کاربران خود در میان می‌گذارد و موافقت الزام‌آور کاربران با مفاد آن را کسب می‌کند. لطفاً قبل از استفاده از خدمات ایران معدن این شرایط و قوانین را مطالعه کنید.

روشن است که استفاده از سایت و اپلیکیشن ایران معدن به معنی پذیرفتن کامل این شرایط و قوانین است. در نظر داشته باشید که در صورت بروز هرگونه اختلاف میان شما و ایران معدن، حقوق و تعهدات طرفین بر اساس مفادی که در ادامه می‌خوانید، تعیین می شود. در زمان اختلاف، ادعای ناآگاهی و عدم اطلاع از شرایط و قوانین ایران معدن قابل قبول نخواهد بود.

ماده۱- تعاریف

تعریف واژه‌ها و اصطلاحاتی که در شرایط و قوانین ایران معدن می‌خوانید، از این قرار است:

الف) ایران معدن: ارائه‌دهندهٔ خدمات برخط در حوزه تخصصی معدن از طریق سایت و اپلیکیشن است. 

پ) سایت: منظور از سایت، وبسایت رسمی ایران معدن با دامنهٔ www.iranmadan.com است.

ت) اپلیکیشن: منظور از اپلیکیشن، نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند ایران معدن است که تا به حال برای دو سیستم عامل Android و IOS طراحی شده است. قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای و سایر مقررات حمایتی شامل اپلیکیشن ایران معدن می‌شود.

ث) سامانهٔ ایران معدن: منظور از سامانهٔ ایران معدن، مجموعه امکانات نرم‌افزاری ایران معدن است. سامانهٔ ایران معدن به کمک نیروی انسانی، به ارائهٔ خدمات معدن به کاربران می‌پردازد.

ج) کاربر: منظور از کاربر، فردی است که بعد از تأیید شماره تلفن همراهش، در سایت یا اپلیکیشن ایران معدن فعالیت می‌کند، چه به عنوان آگهی‌گذار و چه به عنوان بینندهٔ آگهی. بر حسب صلاحدید و رویکردهای تعیین‌شده در ایران معدن، ممکن است هویت تمام کاربران ایران معدن در سطوح مختلف احراز شود.

چ) دارایی‌های فکری: شامل تمام محتواها، متن‌ها، طرح‌های گرافیکی، رابط‌های کاربری، رابط‌های بصری، عکس‌ها، علائم تجاری، لوگوها، کدهای نرم‌افزار، ساختارها، نحوه‌های بیان و تنظیم مطالب موجود در سایت و اپلیکیشن ایران معدن است. دارایی‌های فکری ایران معدن فقط محدود به این موارد نیست.

ح) حساب کاربری: منظور از حساب کاربری، شماره تلفن همراهی است که کاربر با آن در سایت یا اپلیکیشن ایران معدن ثبت نام کرده است.

خ) پلتفرم: منظور از پلتفرم، واسطی الکترونیکی و مجازی است که با ایجاد فضای برخط، امکان معاملات بی‌واسطه را برای کاربران فراهم می‌کند.

ماده ۲- شرایط عمومی استفاده از ایران معدن

وجود شرایط زیر برای فعالیت در سایت یا اپلیکیشن ایران معدن الزامی است:

۱-۲) داشتن ۱۸ سال خورشیدی تمام. برای افراد کوچکتر، انتشار آگهی باید با نظارت ولی صورت بگیرد.

۲-۲) ثبت شماره تلفن همراه فعال که کد تأیید به آن شماره ارسال شود.

۳-۲) عدم مغایرت فعالیت کاربر یا آگهی‌های او با قوانین، مقررات، آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها، مصوبات، دستورالعمل‌های جاری جمهوری اسلامی ایران، دستورات مقامات قضایی، عرف و نظم عمومی.

۴-۲) عدم مغایرت فعالیت کاربر یا آگهی‌های او با شرایط و قوانین مندرج در سایت و اپلیکیشن ایران معدن.

۵-۲) هر کاربر خود مسئولیت صحت اطلاعات شخصی و محتوای مندرج در عنوان و متن آگهی‌اش را بر عهده دارد. ایران معدن پلتفرمی کاربرمحور است و در حدود امکانات و توانایی‌های موجود، حق احراز هویت کاربران و نظارت بر محتوای آگهی‌ها را برای خود محفوظ می‌داند، اما چنین نظارتی مغایر با مسئولیت نهایی کاربر نیست.

۶-۲) تمام محتواهایی که در سایت و اپلیکیشن ایران معدن درج می‌شود باید به زبان فارسی باشد.

ماده ۳- پشتیبانی سایت

۱-۳) ایران معدن متعهد است در صورت بروز نقص در سامانه، در حدود امکانات و توانایی‌های خود برای رفع نقص و پشتیبانی فنی اقدام کند.

۲-۳) کاربران می‌توانند پرسش‌های خود را به تارنمای مرکز پشتیبانی ایران معدن ارسال کنند. ایران معدن متعهد به ارائهٔ بالاترین سطح خدمات پشتیبانی در حدود امکانات و توانایی‌های خود است.

۳-۳)‌ مفید است کاربران ایران معدن می‌توانند ‌قبل از ارتباط با پشتیبانی با مراجعه به قسمت سوالات پرتکرار پاسخ بیشتر پرسش‌های خود را پیدا کنند اگر کاربران عزیز ایران معدن قبل از برقراری ارتباط با پشتیبانی، کلیپ آموزش ویدیویی ایران معدن را مشاهده کنند. کاربران ایران معدن همچنین می‌توانند با مراجعه به قسمت سوالات پرتکرار پاسخ بیشتر پرسش‌های خود را پیدا کنند.

ماده۴- سیاست‌های انتشار آگهی

۱-۴) موارد ممنوعه برای انتشار آگهی در ایران معدن از این قرار است:

انتشار هرگونه آگهی که خارج از قلمرو سرزمینی ایران باشد.

انتشار هرگونه آگهی که موضوع و محتوا و تصویر آن شامل چیزی‌ باشد که نگهداری و خرید و فروش آن در قلمرو سرزمینی ایران غیرقانونی است.

انتشار هرگونه آگهی که موضوع و محتوا و تصویر آن در لیست کالاها و فعالیت‌های ممنوعه قرار دارد.

انتشار آگهی تکراری

انتشار هرگونه آگهی‌ که شامل عباراتی غیرمرتبط با موضوع آگهی باشد.

انتشار هرگونه آگهی که مضمون آن مستهجن و مبتذل و نامتعارف یا بر خلاف قوانین کشور باشد.

انتشار هرگونه آگهی که شامل توهین‌ و نشر اکاذیب و افترا باشد و محتوای آن منجر به نقض حقوق مادی و معنوی شخص ثالث یا تعرض به اموال و دارایی او شود.

انتشار هرگونه آگهی که حاوی خبرپراکنی سیاسی و اجتماعی و مذهبی یا عقاید شخصی و دعوت به تظاهرات و کمپین‌ها باشد.

انتشار هرگونه آگهی در دسته‌بندی نادرست

انتشار هرگونه آگهی با عنوان و محتوای نادرست و مبهم و گمراه‌کننده

انتشار هرگونه آگهی که مخل آرامش جامعه یا مغایر با ارزش‌های ایران معدن باشد.

انتشار هرگونه آگهی که ناقض حقوق مالکیت فکری ایران معدن یا اشخاص ثالث باشد.

انتشار هرگونه آگهی که موضوع و محتوای آن به تشخیص نهادهای تخصصی موقتاً دارای محدودیت یا ممنوعیت باشد.

انتشار هرگونه آگهی که منجر به نفرت‌پراکنی یا بی‌احترامی به گروه‌های قومی و مذهبی و جنسیتی شود.

انتشار هرگونه محتوایی که حقوق زنان، کودکان، سالمندان، مهاجران خارجی یا موارد مشابه را نقض کند.

۲-۴ لیست کالاها و فعالیت‌های غیرمجاز

لطفاً توجه داشته باشید ایران معدن به صورت تخصصی در زمینه معدن، مصالح و ابزار آلات و ماشین آلات معدنی فعالیت می کند و هر آگهی که متناسب با این دسته ها نباشد حذف خواهد گردید.

م۳-۴ سیاست‌های انتشار عکس در آگهی‌ها

۱-۳-۴) کاربر ایران معدن در برابر عکس‌های آگهی‌های خود شخصاً مسئولیت دارد. کاربر ایران معدن باید با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و شرایط و قوانین ایران معدن، ضمن رعایت و حفظ حقوق اشخاص ثالث، برای انتشار تصویر اقدام کند. در صورت تمایل به استفاده از عکس، کاربر ایران معدن باید از تصاویر واقعی و باکیفیت و مرتبط با کالا یا خدمت آگهی استفاده کند. اندازه‌ی تصویر باید حداقل ۶۰۰*۶۰۰ پیکسل و حجم آن حداکثر ۲۰ مگابایت باشد.

با صدق کردن هر یک از موارد زیر، ایران معدن این حق را دارد که از انتشار تصویر مورد نظر جلوگیری کرده یا برای حذف آگهی اقدام کند.

تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت

تصویر نامرتبط با کالا یا خدمت ارائه‌شده

تصویر آگهی‌های دیگر در ایران معدن

اسکرین‌شات و عکس‌های دانلودی و به طور کل هر عکسی که مستقیماً از خود کالا گرفته نشده باشد.

تصویر مات و ویرایش‌شده توسط نرم‌افزار یا دارای کادر

ترکیب عکس در یک عکس (کلاژ)

تصویری که نیاز به چرخش داشته باشد.

تصویر کالا و خدمات غیر مجاز

تصویر مغایر با عرف جامعه یا قوانین جمهوری اسلامی ایران

استفاده ابزاری از تصویر اشخاص در آگهی

نمایش قیمت، شماره تماس، ایمیل، آدرس سایت در تصویر

تصویر حاوی متن، توضیحات، نام کسب‌ و کار یا هرگونه عبارت تبلیغاتی

ماده۵-ضمانت اجرای سوءاستفاده از سایت و اپلیکیشن ایران معدن

۱-۵) این حق برای ایران معدن محفوظ است که هرگاه لازم بداند آگهی‌های مغایر با شرایط و قوانینش را حذف کند.

۲-۵) این حق برای ایران معدن محفوظ است که در راستای افزایش امنیت کاربران و به تشخیص خود، هرگاه لازم بداند، حساب کاربری فردی را که شرایط و قوانین مندرج در این سند را رعایت نمی‌کند، موقتاً یا به طور دائم، تعلیق یا مسدود کند.

۳-۵) کاربران ایران معدن می‌توانند از طریق گزارش مشکل آگهی یا ارتباط با پشتیبانی، به ایران معدن در تشخیص هرگونه مشکل یا محتوای نامناسب کمک کنند. با همراهی کاربران، ایران معدن در اخذ تصمیمات فنی و قانونی لازم برای کاهش خطرات احتمالی و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی اقدام می‌کند.

۴-۵) ایران معدن در خصوص استرداد یا عدم استرداد وجوه آگهی‌هایی که بدون رعایت شرایط فوق حذف شده‌اند، با بررسی شرایط آن آگهی‌‌ها تصمیم گیری خواهد کرد و نتیجه برای کاربران ایران معدن لازم الاتباع است.

۵-۵) سوء استفاده از سایت و اپلیکیشن ایران معدن به هر روش، استفاده از هر نوع برنامه‌ٔ مخرب و جاسوسی و ربات‌، کرال کردن اطلاعات، استفاده از اختلال سرویس‌ها، هرگونه روش مخرب برای دسترسی به اطلاعات سایت و اپلیکیشن و محتویات آن شامل شماره تماس و تصویر و توضیحات آگهی، از طریق هر سیستم و شبکه ممنوع است. در صورت مشاهدهٔ چنین فعالیت‌هایی، حق هرگونه پیگیری قانونی برای ایران معدن محفوظ خواهد بود. همچنین ایران معدن می‌تواند به صلاحدید خود دسترسی به سایت و اپلیکیشن ایران معدن را برای کاربر متخلف محدود یا مسدود کند.

ماده۶-هزینه ها و خدمات

۱-۶) در بعضی از دسته‌بندی‌های مرتبط با کسب‌ و کار مانند خدمات و استخدام، برای ثبت آگهی نیاز به پرداخت هزینه بر اساس تعرفهٔ ایران معدن است. کاربران برای اطلاع از نرخ این خدمات می توانند به صفحه تعرفه خدمات ایران معدن مراجعه کنند.

۲-۶) در سایر دسته‌بندی‌ها، ارسال آگهی برای کاربران، تا سقف مشخصی در ماه، رایگان است. 

۳-۶) در تمام دسته‌بندی‌ها، استفاده از خدمات ویژهٔ ایران معدن برای افزایش بازدید آگهی‌ها نیاز به پرداخت هزینه بر اساس تعرفهٔ خدمات ایران معدن دارد.

۴-۶) ایران معدن ممکن است تعرفه‌های خود را عوض کند. هرگونه تغییر در تعرفهٔ آگهی‌ها، در صفحه تعرفه خدمات ایران معدن به روز می‌شود. کاربران با استفاده از خدمات ایران معدن، تمام هزینه‌ها را قبول و حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می‌کنند.

ماده ۷-حقوق و مسئولیت های ایران معدن

۱-۷) ایران معدن به عنوان یک مرجع قانونی ذی‌صلاح پلتفرم ارائه دهنده خدمات میزبانی می باشد. مطابق بند «ب» ماده ۱ آیین‌نامه جمع‌آوری و استنادپذیری ادلهٔ الکترونیکی، مصوب ۱۳۹۳، سایت و اپلیکیشن ایران معدن، فضای ایجاد شده توسط سامانه‌های رایانه‌ای، مخابراتی و ارتباطی تحت تصرف یا کنترل خود را به کاربران واگذار می‌کند تا توسط کاربر متقاضی، داده‌های رایانه‌ای را جهت نگهداری، انتشار، توزیع یا ارائه در شبکه‌های داخلی یا بین‌المللی یا هر منظور دیگر ذخیره یا پردازش کنند. سایت و اپلیکیشن ایران معدن منطبق با این تعریف، فضایی را در سامانهٔ رایانه‌ای خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آگهی‌های خود را منتشر کنند. در نتیجه، هر کاربر مستقیماً آگهی خود را منتشر می‌کند و سایت و اپلیکیشن ایران معدن هیچگونه دخل و تصرفی در انتشار و عرضه و پالایش آگهی‌ها ندارد.

۲-۷) کاربران ایران معدن با فعالیت در سایت و اپلیکیشن ایران معدن، موافقت خود را با عدم مسئولیت ایران معدن در قبال اقدامات سایر کاربران اعلام کرده‌اند. ایران معدن به شما پیشنهاد می‌کند که همواره قبل از اقدام به خرید و فروش، راهنمای خرید امن را در سایت یا اپلیکیشن ایران معدن مطالعه کنید.

۳-۷) تمام محتویات آگهی‌ها اعم از موضوع، توضیحات، لینک و… توسط کاربران ارائه می‌شود، بنابراین ایران معدن هیچ مسئولیتی در قبال تضمین کیفیت و امنیت و قیمت و مواردی از این دست ندارد. کاربران باید همواره حین معاملات خود جوانب احتیاط را رعایت کنند. انتشار یک آگهی در ایران معدن به معنای قبول مسئولیت یا تضمین قیمت و امنیت و صحت مندرجات آن آگهی توسط ایران معدن نیست. نهایتاً طرفین هر معامله در خصوص این موضوعات مسئولیت دارند و حق هیچگونه رجوع به ایران معدن وجود ندارد.

۴-۷) مشکلات احتمالی در استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی به ایران معدن مربوط نیست بنابراین ایران معدن مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

۵-۷) در خسارت‌های مستقیم و غیر مستقیم ناشی از ارتباط کاربران با یکدیگر، ایران معدن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت؛ حتی اگر خسارات قابل پیش‌بینی باشد.

۶-۷) ایران معدن هیچگونه مسئولیتی در خصوص کامل بودن یا صحت و جامعیت و اصالت اطلاعات منتشر شده توسط کاربران ندارد. مسئولیت صحت اطلاعات با کاربری است که آگهی را منتشر می‌کند. کاربری که قصد معامله یا هرگونه ارتباط با آگهی‌گذار را دارد، باید محتوای آگهی را شخصاً راستی‌آزمایی کرده و صرفاً با مسئولیت خود و کسب اطلاعات لازم عمل کند؛ بنابراین حق رجوع به ایران معدن بابت این موارد را ندارد.

۷-۷) ایران معدن در قبال خسارات جانی و مرگ و آسیب روحی و روانی ناشی از آگهی‌ها و سهل‌انگاری کاربران، هیچگونه مسئولیتی اعم از مادی و معنوی ندارد.

۸-۷) ایران معدن هیچگونه مسئولیتی در خصوص هرگونه تقلب یا رفتار متقلبانهٔ کاربران ندارد.

۹-۷) ایران معدن هیچگونه مسئولیتی در خصوص هرگونه زیان کسب و کارها (مانند: از دست دادن سود، درآمد، تولید، پس‌انداز پیش‌بینی شده، کسب و کار، قراردادها، فرصت‌های تجاری) ندارد.

۱۰-۷) ایران معدن هیچگونه مسئولیتی در خصوص هک شدن احتمالی سایت یا قطع شدن آن، اختلال موقت خدمات به دلایل فنی یا قطعی اینترنت، از دست رفتن سوابق و اطلاعات کاربران به دلایل مشابه و ایراد خسارت به کاربران ناشی از موارد مندرج در این ماده بدون قید انحصار ندارد. این بند ربطی به اقدامات معقول و متعارف ایران معدن جهت صیانت از حقوق کاربران ندارد و شامل موضوعات غیر قابل پیش‌بینی و خارج از کنترل و موارد فورس ماژور ایران معدن می‌شود.

۱۱-۷) کاربرانی که به هر طریق و به هر منظور، هر نوع اطلاعات مرتبط با ایران معدن را (مانند: شماره تلفن همراه یا کد تأیید ارسال‌شده از دیوار) در اختیار اشخاص حقیقی یا حقوقی غیر از سایت و اپلیکیشن ایران معدن قرار دهند، خود مسئول عملشان هستند و ایران معدن در قبال این اقدامات و عواقب آنها هیچگونه مسئولیتی ندارد.

۱۲-۷) کاربر ایران معدن می‌پذیرد، در صورت بارگذاری آگهی‌ خلاف سیاست‌های ایران معدن و یا هرگونه عملکرد مخرب یا خلاف قوانین در ثبت آگهی یا غیره، اقدام او موجب خدشه‌دار شدن اعتبار ایران معدن محسوب می‌گردد و حق پیگیری در این موارد برای ایران معدن محفوظ است. همچنین، در این موارد ایران معدن هیچ مسئولیتی در خصوص بازگرداندن وجه آگهی ندارد و حق عدم استرداد آن را به عنوان جبران خسارت خواهد داشت.

۱۳-۷) کاربر می‌پذیرد با انتشار هرگونه آگهی در سایت یا اپلیکیشن ایران معدن، تمام حقوق ناظر به حق مولف و حق طرح دعوای ناشی از آن را به ایران معدن منتقل می‌کند.

۱۴-۷) در صورتی که کاربر اقدام به خرید بسته از طریق پنل خاصی کند، بنا بر مقررات آن پنل، ممکن است ایران معدن به تشخیص خود به نحو دیگری با کاربر توافق کند.

۱۵-۷) پنل های خریداری‌شده در ایران معدن قائم به شخص هستند و و صاحب پنل اجازه واگذاری آن را به دیگران ندارد؛ لذا در صورت مشاهده واگذاری پنل توسط صاحب آن؛ حق حذف پنل،مسدود سازی صاحب پنل،ضبط هزینه پنل و عدم استرداد آن به عنوان جبران خسارت برای ایران معدن محفوظ است.

۱۶-۷) کاربر ایران معدن می‌پذیرد که از دیوار صرفا برای مقاصد تجاری و اقتصادی استفاده نماید.بدیهی است هرگونه فعالیت با غیر از این هدف اعم از و نه محدود به؛ اهداف سیاسی، اجتماعی و غیره در ایران معدن ممنوع است. ایران معدن در صورت مشاهده آگهی با اهداف ممنوعه حق تعلیق و یا مسدودسازی کاربر و همچنین ضبط هزینه و عدم استرداد آن به عنوان جبران خسارت را دارد.

۱۷-۷) کاربر دارای کسب و کار می‌پذیرد که به منظور ثبت آگهی در حوزه فعالیت خود، مکلف به اخذ پنل کسب و کاری است. در صورتیکه کاربر، آگهی مربوط به کسب و کار خود را به صورت آگهی شخصی ثبت نماید، ایران معدن حق حذف آگهی و مسدود سازی کاربر را دارد.

ماده۸-حفاظت از حریم خصوصی

۱-۸موارد عمومی

۱-۱-۸) اصل حفاظت از حریم خصوصی، قواعد رفتاری سایت و اپلیکیشن ایران معدن در حوزهٔ استفاده و جمع‌آوری و ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی کاربران و چارچوب محافظت از این اطلاعات را تبیین می‌کند.

۲-۱-۸) با استفاده از سایت و اپلیکیشن ایران معدن، کاربر صراحتاً رضایت خود را از جمع‌آوری و ذخیره‌سازی و حفظ اطلاعات شخصی و استفاده از این اطلاعات توسط ایران معدن اعلام می‌کند.

۳-۱-۸) ایران معدن ممکن است در هر زمان، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خود را تغییر دهد. تداوم استفادهٔ کاربر از سایت یا اپلیکیشن ایران معدن به معنای رضایت بی‌ قید و شرط از این تغییرات است. لذا به کاربران توصیه می‌شود مرتباً این سیاست‌نامه را مطالعه نمایند. هرگونه تغییرات در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی، در سایت و اپلیکیشن ایران معدن به‌روزرسانی می‌شود.

۲-۸ اطلاعات جمع آوری شده از کاربران

۱-۲-۸) همهٔ افراد می‌توانند بدون ثبت نام به سایت یا اپلیکیشن ایران معدن مراجعه کنند. هر فرد به محض ثبت نام در سایت یا اپلیکیشن ایران معدن از طریق کدملی و شمارهٔ تلفن همراه خود، صراحتاً موافقتش را با ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی خود و استفاده و محافظت ایران معدن از این اطلاعات، اعلام می‌دارد. لازم به ذکر است، کدملی کاربران در سایت و یا اپلیکیشن نشان داده نمی‌شود و به صورت رمزنگاری شده نگهداری می‌گردد.

۲-۲-۸) اطلاعات وارد شده توسط کاربر، مربوط به محتوای آگهی، به منظور حفظ سطح خدمات و جلوگیری از کلاهبرداری، جمع آوری و ذخیره سازی خواهد شد.

۳-۲-۸) اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور برای حفظ سطح خدمات، جمع‌آوری و ذخیره و استفاده خواهد شد. اطلاعات یاد شده شامل این موارد است: آدرس پروتکل اینترنت (IP)، اطلاعات برند و مدل دستگاه، نوع شبکه و نوع و نسخهٔ مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes) شامل وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه‌ٔ بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکهٔ دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.

۳-۸ نحوه استفاده ایران معدن از اطلاعات شخصی کاربران

کاربران با ایجاد حساب کاربری در سایت یا اپلیکیشن ایران معدن، صراحتاً با استفادهٔ دیوار از اطلاعات شخصی خود برای اهداف زیر موافقت می کنند:

ارتباط با کاربران

جلوگیری از کلاهبرداری، مزاحمت و …

بهبود تجربهٔ کاربری

به منظور مباحث پژوهشی و توسعه‌ای، به صورت بی‌نام و با صلاحدید و تشخیص دیوار

سایر اهدافی که به صورت مشروع و قانونی توسط ایران معدن تعیین می‌شود.

۴-۸نگهداری و حفاظت از داده‌های کاربران

۱-۴-۸) بنابر ماده ۵ ٰٰآیین نامه جمع آوری و استناد پذیری ادله الکترونیکی، ایران معدن موظف است اطلاعات کاربران خود را حداقل تا شش ماه پس از خاتمهٔ اشتراک، و محتوای ذخیره‌شده و دادهٔ ترافیکی حاصل از تغییرات را حداقل تا پانزده روز نگهداری کند.

۲-۴-۸) در راستای تطابق عملکرد با قوانین و مقررات کشور، ایران معدن تنها در پاسخ به دستور مراجع ذی‌صلاح ممکن است اطلاعات موضوع این سند را در اختیار نهادهای مربوط قرار دهد.

۳-۴-۸) اشخاص ثالثی که به نحوی در ارائهٔ خدمات با ایران معدن همکاری می‌کنند یا وابسته به دیوار هستند، فقط در چارچوب این سند اجازهٔ پردازش اطلاعات شخصی و استفاده از آن را دارند.

۴-۴-۸) ایران معدن در راستای حفظ و نگهداری داده‌های شخصی کاربرانش تمام تلاش خود را به کار می‌بندد، اما در صورت وقوع حوادث غیر قابل پیش‌بینی و خارج از کنترل یا اختلال در بستر اینترنت کشور، هیچ گونه مسئولیتی در قبال مخدوش شدن داده‌های کاربران ندارد.

۵-۸سیاستهای مربوط به چت

چت «ایران معدن» یک فضای ارتباطی عمومی بین آگهی‌گذار و بیننده آگهی است که با هدف تسهیل ارتباط و معاملات ارائه شده‌ است. هرگونه استفاده از چت ایران معدن به معنی پذیرفتن ضوابط و شرایط زیر است:

۱-۵-۸) مکاتبات کاربران در چت ایران معدن باید مرتبط به آگهی و در خصوص ارائه و دریافت کالا و خدمات مورد اشاره باشد. استفاده از چت ایران معدن برای مقاصد دیگر از جمله ارتباطات خصوصی و امور سیاسی و اجتماعی مجاز نیست.

۲-۵-۸) استفاده از چت ایران معدن صرفاً باید مربوط به معاملات باشد. برای ایجاد محیطی ایمن و جلوگیری از سوءاستفاده و مزاحمت و کلاهبرداری، ایران معدن در صورت لزوم ممکن است با سیستم‌های ماشینی یا انسانی بر مکاتبات نظارت کند.

۳-۵-۸) مواردی از قبیل فرستادن پیام و محتوای غیر اخلاقی یا نامربوط به معامله، استفاده از ادبیات غیر مؤدبانه، هرگونه تبلیغات، ارائهٔ اجناس و خدماتی که خلاف شرایط و قوانین کشور و دیوار هستند، ارسال پیام‌های انبوه، در صورت گزارش شدن توسط کاربران، با دقت بررسی خواهند شد. طبق شرایط و قوانین ایران معدن، این اقدامات می‌تواند به تعلیق یا مسدود شدن دائمی حساب کاربر متخلف منجر شود.

۴-۵-۸) کاربران ایران معدن متعهد هستند تمام قوانین و مقررات جاری کشور را در محیط چت رعایت کنند و ممنوعیت هرگونه مزاحمت و توهین و فحاشی و افترا و نشر اکاذیب و سایر عناوین کیفری از این دست در ایران معدن را بپذیرند. در صورت نقض این موارد، کاربر شخصاً مسئول بوده و ایران معدن علاوه بر حمایت از اشخاص زیان‌دیده، حق پیگیری کیفری موضوع یا مطالبهٔ جبران خسارت خود را محفوظ می‌داند. در چنین مواردی، ایران معدن به تشخیص خود اقدامات لازم (از جمله تعلیق یا مسدود کردن دائم حساب اشخاص متخلف) را اجرا می‌کند. کاربرانی که از نقض شرایط و قوانین فوق صدمه دیده‌اند، رضایت داده‌اند که موضوع را فقط علیه کاربر متخلف پیگیری نموده و ادعایی علیه ایران معدن نداشته باشند. هرگاه در خصوص موارد فوق، مراجع قانونی و قضائی به دیوار مراجعه کنند، ایران معدن تمام اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار خواهد داد. اگر بابت پیگیری‌های مراجع صالح، هزینه‌هایی به ایران معدن تحمیل شود، دیوار حق رجوع به کاربر متخلف را دارد.

ماده ۹-سیاستهای مربوط به کلاهبرداری و مزاحمت

هرچند دیوار مسئولیتی در قبال صحت‌سنجی معاملات ندارد و کاربران باید در هنگام معامله هویت طرف قرارداد را خودشان احراز کنند و از امن بودن و صحت شرایط قرارداد مطمئن شوند، ولی با این همه، حق پیگیری و اقدامات لازم در موارد وقوع تخلف برای ایران معدن محفوظ است. ایران معدن در حد توان خود، امکان وقوع کلاهبرداری را کم کرده است و کاربران متخلفی را که قصد اقدامات مجرمانه دارند، مسدود می‌کند. دیوار همچنین گزارش و اطلاعات مربوط به تخلفات را در اختیار مقامات ذی‌صلاح قرار می‌دهد. با وجود عدم مسئولیت، اقدامات ایران معدن به منظور احترام به قوانین و جلب رضایت کاربران و در راستای سیاست‌ها و ارزش‌های ایران معدن است. تمام کاربران ضمن استفاده از ایران معدن صراحتاً موافقت خود با شرایط و قوانین ایران معدن را اعلام می‌کنند، بنابراین اگر اقدامی انجام دهند که تخلف یا جرم باشد، به ایران معدن حق می‌دهند که به تشخیص خود اقدامات بازدارنده و تدابیر مقابله با وقوع تخلف را به کار بگیرد. در برابر کلاهبرداری و ایجاد مزاحمت برای کاربران و هرگونه سوء رفتار که موجب خدشه‌دار شدن آرامش کاربران یا ضرر ایشان شود، ایران معدن حق واکنش به اقدام فرد خاطی و پیگرد او را برای خود محفوظ می داند.

ماده ۱۰-استفاده از کوکی ها

ایران معدن ممکن است از کوکی‌ها (cookies) در جمع‌آوری اطلاعات استفاده کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و برای آن سایت امکان ذخیره‌سازی بازدید‌های شما را فراهم می‌کند.

ماده ۱۱-حل و فصل اختلافات

در صورت بروز هرگونه اختلاف بین کاربر و ایران معدن رعایت موارد زیر لازم است:

۱- کاربر موظف است حسب صلاحدید و درخواست ایران معدن در جلسات حضوری یا آنلاین شرکت کند.

۲- در مواردی که به صلاحدید ایران معدن نیاز به تشکیل جلسه حضوری یا آنلاین نیست، کاربر موظف است حداکثر همکاری را با تیم پشتیبانی ایران معدن داشته باشد.

۳- در صورت عدم حصول توافق، با رضایت کاربر، ایران معدن حق دارد برای تعیین کارشناس متخصص و مستقل جهت بررسی موضوع و حل اختلاف اقدام کند. در صورتی که اختلاف به هر دلیل حل و فصل نشود، هر یک از طرفین مختار خواهد بود که به مرجع قضایی مراجعه کند.

۴- تشریفات مربوط به کارشناسی و میزان تعهد ایران معدن به مذاکره، منوط به موارد اختلاف دیوار و کاربر است. در صورتی که اختلاف بین کاربران رخ دهد، ایران معدن در این زمینه مسئولیتی ندارد، ولی تلاش می کند در حد امکان با مراجعان همکاری کند.

ماده۱۲-سایر اطلاعات

سرشماره‌هایی که دیوار برای ارسال پیامک از آنها استفاده می‌کند به ترتیب زیر است:

021

بنابراین دیگر شماره‌هایی که با نام ایران معدن به کاربران پیامک ارسال می‌کنند، مورد تأیید ایران معدن نیستند. در داخل پلتفرم نیز ایران معدن فقط از طریق قابلیت پستچی در چت، با کاربران ارتباط برقرار می‌کند.

شرایط و قوانین پنل های ایران معدن:
شرایط و قوانین پنل ایران معدن فروشگاه ها

شرایط و قوانین پنل استخدام ایران معدن

 

ایران معدن به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد و متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی است که شما در اختیار آن می‌گذارید. از آنجا که جمع‌آوری و پردازش اطلاعات شخصی بخش غیرقابل اجتنابی در فرآیندهای مبتنی بر تلفن همراه و اینترنت است لذا به منظور آگاهی کامل از سیاست و عملکرد دیوار در این زمینه، مطالعه این سند تحت عنوان «سیاست‌ نامه حریم خصوصی» و هر گونه پیام دیگری که در خصوص جمع‌آوری و پردازش اطلاعات توسط ایران معدن به حساب کاربری شما ارسال می‌شود، ضروری است.

تغییرات این سند و تکلیف شما به اطلاع‌رسانی تغییر اطلاعات شخصی

این سند مطابق با آخرین تغییرات قوانین و مقررات موضوعه کشور تدوین شده و مبیّن کلیه حقوق شما بر اساس قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲، قانون دسترسی و انتشار آزاد به اطلاعات مصوب ۱۳۸۷ و اسناد بین‌المللی ذی ربط است. این سند ممکن است دستخوش تغییرات و تجدیدنظر شود. لذا توصیه می‌شود که به منظور اطلاع از تغییرات این سند، برای هر بار ثبت آگهی این سند را مطالعه نمایید. در صورتی که شما مایل نیستید اطلاعات شخصی شما در اختیار ایران معدن قرار گیرد، لطفاً از ثبت آگهی در سایت و نرم‌افزار ایران معدن خودداری نمایید. در مواردی که جمع‌آوری اطلاعات شخصی شما مطابق با قانون یا به منظور ارائه خدمات توسط ایران معدن الزامی باشد، در صورت عدم ارائه اطلاعات مذکور، ایران معدن قادر نخواهد بود خدمات مورد درخواست را ارائه نماید و ممکن است راساً نسبت به حذف آگهی شما و متعاقباً اطلاع‌رسانی به شما اقدام نماید.

سایت و خدمات اشخاص ثالث

آگهی‌های مندرج در سایت و نرم‌افزار ایران معدن حاوی لینک‌های متعلق به اشخاص ثالث (اعم از آگهی‌دهندگان) است به نحوی که کلیک کردن روی آنها می‌تواند منجر به جمع‌آوری اطلاعات شخصی شما شود. توصیه ایران معدن این است که علاوه بر این سند و تغییرات آن، سیاست‌های حفاظت از اطلاعات شخصی (Privacy Policy) (تحت همین نام یا نام‌های دیگر) لینک‌های متعلق به اشخاص ثالث را به دقت مطالعه کنید. ایران معدن هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعاتی که با اشخاص ثالث به اشتراک می‌گذارید نخواهد داشت. این امر در مورد مطالب اشخاص ثالث که در سایت یا نرم‌افزارها مشاهده می‌کنید و پیشنهادهایی که در رابطه با استفاده از محصولات و خدمات خود دارند، نیز صادق است.

کدام اطلاعات شخصی توسط دیوار جمع آوری می‌شوند

مطابق با قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲ منظور از داده پیام شخصی (اطلاعات شخصی)، داده پیام‌های مربوط به یک شخص حقیقی مشخص و معین است.

۳-۱- اطلاعاتی که با نصب و/یا استفاده از نرم‌افزار ایران معدن جمع‌آوری می‌شوند

اطلاعات مربوط به استفاده از خدمات و اطلاعات دستگاهی که نرم‌افزار ایران معدن بر روی آن نصب شده‌است همزمان با نصب نرم‌افزار بر روی دستگاه شما (بدون ثبت آگهی) جمع‌آوری می‌شوند. برخی از این اطلاعات عبارتند از:

۳-۱-۱- نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما،

۳-۱-۲- اطلاعاتی که شما با استفاده از نرم‌افزار مشاهده کرده‌اید،

۳-۱-۳- جست‌وجوهای انجام شده و نتایج انتخاب‌شده،

۳-۱-۴- مدت و باز‌ه‌های استفاده شما از خدمات ایران معدن،

۳-۱-۵-اطلاعات فنی و گزارش‌های سرورشامل آدرس پروتکل اینترنت (IP)، نوع شبکه، نوع و نسخه مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes) شامل وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ،

۳-۱-۶-شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما،

شناسه تبلیغاتی اندروید صرفاً به منظور تحلیل رفتار کاربر و نمایش تبلیغات یا پیشنهادات به صورت شخصی‌سازی‌شده، بدون اینکه به‌طور مستقیم به شخص حقیقی معین و مشخص مرتبط باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت تغییر شناسه تبلیغاتی توسط کاربر، شناسه تبلیغاتی جدید به شناسه تبلیغاتی قبلی و اطلاعات مرتبط به آن، متصل نخواهد شد.
۳-۱-۷- ما ممکن است از کوکی‌ها (cookies) در جمع‌آوری اطلاعات استفاده کنیم. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. به عنوان مثال ما با استفاده از کوکی می‌توانیم محتوایی را به شما پیشنهاد بدهیم که متناسب با علاقه‌ها و ترجیحات شما باشد. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. (برای مثال، Internet Explorer، Google Chrome، Mozilla Firefox و Apple Safari)

این اطلاعات به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.

۳-۲- اطلاعات شخصی

اطلاعات شخصی که توسط ایران معدن جمع‌آوری می شوند شامل موارد ذیل است:

۳-۲-۱- اطلاعاتی که برای ثبت آگهی در ایران معدن ضروری است شامل اطلاعات مربوط به هویت نظیر نام، نام خانوادگی، اطلاعات مربوط به روش های ارتباط با شما شامل نشانی پستی، کد پستی، شماره تماس (اعم از ثابت و موبایل) و غیره که شما در اختیار ایران معدن قرار می‌دهید؛

۳-۲-۲- سوابق کلیه خریدها و آگهی‌ها در بستر ایران معدن؛

۳-۲-۳- نظراتی که در ایران معدن ثبت می نمایید و فهرستی از آگهی های ثبت شده؛

۳-۲-۴- اطلاعات مربوط به مبادلات مالی نظیر کلیه پرداخت های موفق و ناموفق بابت ثبت آگهی در ایران معدن؛

۳-۲-۵- صدا و مکاتبات شما در تماس با تیم پشتیبانی ضبط می‌شود.

۳-۲-۶- مکاتبات شما و سایر کاربران (در قالب چت) از طریق بستر ایران معدن.

ایران معدن از اطلاعات شخصی چه استفاده‌ای می کند؟

موارد عمده استفاده از اطلاعات عبارتند از:

۴-۱ استفاده از اطلاعات شخصی به منظور اجرای قرارداد فعلی یا آتی بین ایران معدن و کاربر یا در مواردی که برای استیفای حقوق قانونی ایران معدن ضروری باشد. به عبارت دیگر، از آنجا که ایران معدن برای ارائه بهترین خدمات، با بیشترین امنیت برای کاربر و همچنین بهبود خدمات نیاز به استفاده از برخی اطلاعات دارد، با استفاده از اطلاعات کاربران ممکن است اقدامات ذیل را انجام دهد:

ارزیابی عملکرد سایت و نرم‌افزار ایران معدن و رفع اشکالات آن‌ها در نسخه‌های آتی،

افزایش امنیت و صحت عملکرد سایت و نرم‌افزار،

بهبود تجربۀ کاربری از طریق انطباق نرم‌افزار ایران معدن با نیازها و شرایط کاربر و سیستم‌عامل‌های مورد استفاده در دستگاه‌های متنوع کاربران،

تحلیل رفتار کاربران در استفاده از سایت و نرم‌افزار از جمله در مواجهه با نتایج جستجو و در نتیجه بهبود نتایج جست‌وجو با توجه به کلیدواژه‌های جستجو شده در میان کاربران،

ارائه خدمات به نحوی که کاربر بتواند به نحوی کارآمد و منحصر به فرد، از کلیه امکانات موجود در سایت و برنامه استفاده کند به عنوان مثال بهبود نتایج جستجو و ارائه پیشنهاد‌های اختصاصی به کاربر،

نمایش تاریخچه جستجوهای مشابه به کاربر در هنگام جستجو،

انجام و تکمیل تراکنش و خرید درون‌برنامه‌ای،

اطلاع‌رسانی رخدادهای مهم مانند به‌روزرسانی‌های خدمات و محصولات (برنامه‌های نصب شده)، تغییرات مهم در شرایط استفاده از ایران معدن یا سیاست‌نامه حریم خصوصی،

پیشنهاد آگهی و خدمات بر اساس موقعیت مکانی تقریبی کاربر، جست و جوهای کاربر و اولویت‌هایی که به ایران معدن اعلام کرده است،

آموزش تیم پشتیبانی برای پاسخگویی به کاربران و نظارت بر عملکرد آن‌ها،

استفاده از اطلاعات برای طرح دعوا توسط ایران معدن، دفاع و پاسخگویی در برابر دعاوی مطروحه علیه دیوار و هرگونه اقدام قضایی یا اداری مرتبط به منظور دفاع از حقوق و اموال ایران معدن یا کاربران،

حسب مورد استفاده از اطلاعات برای بازپرداخت وجوه به کاربران،

انجام مکاتبات و تماس با کاربران توسط تیم پشتیبانی،

توسعه و ارائه خدمات بهتر و بیشتر توسط ایران معدن یا مجموعه شرکت‌های همکار و وابسته به ایران معدن،

۴-۲- ایران معدن اطلاعات کاربران را برای ارائه‌ی گزارش‌های آماری از صنعت و کاربران، بدون اینکه به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط باشد، استفاده می‌کند.

اطلاعات شخصی در اختیار چه اشخاصی قرار می گیرند؟

۱-۵- ایران معدن ممکن است در راستای مطابقت عملکردش با قوانین و مقررات کشور اطلاعات موضوع این سند را در جریان رسیدگی قضایی و تنها در پاسخ به دستور مراجع قضایی ذی‌صلاح در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار دهد.

۲-۵- ایران معدن به اشخاص ثالثی که به نحوی در ارائه خدمات با ما همکاری می‌کنند یا وابسته به ایران معدن هستند، تنها در چارچوب این سند اجازه استفاده و پردازش اطلاعات شخصی شما را می‌دهد.

امنیت اطلاعات شخصی

۶-۱- یکی از اولویت‌های اصلی ایران معدن محافظت از اطلاعات حساب کاربران و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به این اطلاعات است. بر همین اساس:

بسیاری از خدمات ایران معدن با SSL‌ رمزگذاری شده‌اند،

برای هر بار ورود به حساب کاربری در ایران معدن از رمز عبور یک‌بار مصرف (OTP) استفاده می‌شود که تنها با دسترسی به شماره تلفن همراهی که از طریق آن در ایران معدن، حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید امکان‌پذیر است،

اطلاعات حساب یا کارت بانکی که در زمان پرداخت وارد می‌کنید، در درگاه بانکی وارد می‌شوند و به هیچ‌ عنوان در ایران معدن دریافت و ذخیره نخواهند شد و از طریق درگاه بانکی مورد استفاده خواهند بود.

۶-۲- علی‌رغم تمام رویه‌های ایمنی که ایران معدن مطابق با قانون به هنگام ارائه خدمات اتخاذ کرده است، متاسفانه تدابیر امنیتی را نمی‌توان به صورت صد در صدی تضمین نمود، بنابراین مقتضی است:

از اطلاعات حساب کاربری خود محافظت کرده و آن‌ها را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهید،

رمز عبوری را انتخاب نمایید که حتی‌الامکان برای دیگران غیر قابل پیش‌بینی باشد،

در صورت وقوع سرقت گوشی همراه و همچنین پیش از واگذاری شماره تلفنی که با آن حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، موضوع را به ایران معدن اطلاع دهید تا حساب کاربری شما تعلیق شده یا اطلاعات موجود در آن تغییر کند. در غیر این صورت و در موارد دسترسی اشخاص ثالث به رمز عبور شما، تمامی مسئولیت هرگونه استفاده یا سوءاستفاده از حساب کاربری شما به عهدۀ شخص شماست و ایران معدن هیچ‌گونه مسئولیتی در این مورد ندارد.

پرسش ها و درخواست های شما

تحت شرایطی، شما می توانید متقاضی هر یک از موارد ذیل در رابطه با اطلاعات شخصی خود باشید:

درخواست دسترسی به اطلاعات شخصی خود که در اختیار ایران معدن قرار داده‌اید،

درخواست تکمیل اطلاعات ناقص یا اصلاح اطلاعات نادرستی که در اختیار ایران معدن قرار دارد،

درخواست حذف یا محو کردن اطلاعات شخصی؛ در این خصوص ایران معدن درخواست شما را بررسی و تنها در چارچوبی که قانون اجازه می‌دهد اطلاعات را حذف یا محو می‌نماید و به نحو مقتضی به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد،

اعلام عدم رضایت نسبت به جمع‌آوری، ذخیره، پردازش و توزیع اطلاعات شخصی در مواردی که به موجب قانون این اقدامات مستلزم رضایت شماست؛ در این خصوص ایران معدن درخواست شما را بررسی و تنها در چارچوبی که قانون اجازه می‌دهد اقدام و به نحو مقتضی به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد. همان طور که قبلاً ذکر شد، عدم دسترسی ایران معدن به برخی اطلاعات، ممکن است مانع ارائه تمام یا برخی از خدمات یا عملکرد مناسب سایت یا برنامه گردد.

شرایط درخواست

شما می توانید درخواست های خود را به نشانی الکترونیکی support@iranmadan.com ارسال نمایید.

درخواست شما در هیچ یک از موارد فوق متضمن پرداخت هزینه نمی‌باشد.

در هر یک از موارد فوق، ایران معدن ممکن است اطلاعاتی را به منظور تأیید هویت و حصول اطمینان از حق دسترسی شما به اطلاعات شخصی، درخواست کند. این اقدامات و تدابیر با هدف محافظت از اطلاعات و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به اطلاعات شخصی شما انجام می‌شوند.

ایران معدن هر درخواست را ظرف حداکثر ۱ ماه پاسخ خواهد داد مگر آنکه پیچیدگی یا تعدد موضوعات بررسی طولانی‌تری را اقتضا کند؛ در این صورت ایران معدن، اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام خواهد داد.

ورود و ثبت نام

تا
دیگر ارسال مجدد رمز یکبارمصرف به شماره شما امکان پذیر می باشد.

ورود و ثبت نام

تا
دیگر ارسال مجدد رمز یکبارمصرف به شماره شما امکان پذیر می باشد.